Перейти до основного вмісту

Інтелект-карта «Витоки широкого поняття медіа»


Медіа — слово, яке за останні роки набуло неабиякої популярності. Найчастіше цей термін використовують при узагальненні великої кількості різноманітних інформаційних джерел. Але що ж передувало утворенню масового явища під назвою "медіа"? До вашої уваги, інтелект-карта, метою створення якої є з'ясування витоків явища медіа.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Жанр інтерв'ю у сучасному суспільстві

Інтерв'ю - найпоширеніший метод отримання інформації, який застосовується журналістами у всіх країнах світу. Завдяки таким якостям, як пряма мова джерела, діалоговий режим передачі відомостей, можливість використання елементів драматургії, особлива легкість для читання і легкість сприйняття (динамізм і стислість періодів мови, звукова поліфонія), інтерв'ю вже давно увійшло в палітру журналістських жанрів. Інтерв’ю як інформаційний жанр має такі різновиди, як бесіда, повідомлення, міркування тощо. Жанр бесіди як різновид інтерв’ю передбачає дискусію зі співбесідником, коментар на його відповідь та оцінку події. Інтерв’ю- міркування – це не лише інформаційний жанр, а й аналітичний. Окрім викладу події важливими є роздуми респондента з її приводу. Робота сучасного журналіста вимагає від нього володіння майстерністю постановки запитань. Вони мають бути змістовними і нестандартними. Слід уникати статичності у спілкуванні, запитання повинні мати певний підтекст, інтригувати. Го

"Новинна грамотність" як спосіб протидії інформаційній війні

26 вересня 2017 року громадська організація «Детектор медіа» презентувала онлайн-курс «Новинна грамотність». Курс має на меті покращити медіаграмотніть українців в умовах воєнного конфлікту.  Варто зауважити, що цей проєкт стане в нагоді не тільки студентам й викладачам факультетів журналістики, а й усім тим, кому цікава тема медіа. «Новинна грамотність» складається з 11 модулів. Перевагою онлайн-курсу є чітка та цікава розповідь експертів про всі аспекти дослідження та природи новин. До уваги учасників проєкту - просте та грунтовне пояснення основних критеріїв створення новини. Також курс дає змогу дізнатися про певні дії, завдяки яким ЗМІ маніпулюють  суспільною думкою саме через свій основний продукт - новину. Крім того, автори розповідають про те, яким чином можна відрізнити замовний матеріал. Не пропустили в цьому онлайн-курсі й питання мови ворожнечі.  Вато додати, що розробники курсу надали особливу увагу основним медіавласникам в Україні, небезпеці замовчуванн